El barri no s’atura.

Des del Sindicat de Barri, aquests dies de confinament seguim lluitant per un habitatge i una vida dignes. Tot i estar confinades -recordant les que no tenen llar- i trobar-nos en situacions precàries en pisos petits, en baixos sense llum ni aire, la precarietat i els abusos no s’aturen. Moltes veiem perillar els nostres llocs de treball o ingresos. Els dubtes sobre si es podrà pagar el lloguer o l’hipoteca ens angoixen.

Per tant, ens hem d’organitzar. Aquesta crisi no la tornarem a pagar els de baix. NO tornarem a la normalitat perquè era invivible, anem a canviar-ho tot!!

Des del Sindicat de Barri participem de la Xarxa de Suport Mutu del Poble Sec. Aportem la nostra força en l’assessorament i recolzament a totes aquelles persones amb problemes per la crisi del Coronavirus, ja sigui per situacions d’abusos laborals, per impossibilitat de pagament de l’habitatge ( sigui lloguer o hipoteca) o per dificultat en el pagament dels subministres bàsics.

Per altra banda, des de la Base hem preparat un fulls per mirar d’organitzar les escales de veïnes. Organitzem-nos també en l’àmbit més proper per fer-nos més fortes davant el confinament.