No estàs sola, som  moltes les que no podem arribar a final de mes,  o tenir diners no és un crim. És imprescindible compartir amb la gent del nostre voltant, amics, veïnes i familiars les nostres dificultats. No hem d’amagar aquest problema que afecta a tantes llars del nostre barri.

Si veus que aviat no podràs pagar ja pots començar la defensa del teu habitatge per no haver de marxar de casa teva. Una vegada es deixa de pagar el lloguer (només per deixar de pagar una mensualitat) el procés és força ràpid, en un període d’entre 1 a 6 mesos rebràs la demanda del jutjat. Queda’t al pis mentre busquem la manera de resoldre aquesta situació i prioritza les necessitats bàsiques de la teva família: menjar, educació, salut i vida van primer!

Passos a seguir:

• Llegir atentament i entendre el contracte de lloguer.
  • Aconseguir tota la informació possible dels propietari.
  • Anar a organismes públics pot retardar una mica tot aquest procés.
  • Obrir un procés de negociació amb la propietat.

I anar a l’assemblea de Sindicat de Barri i exposar la teva situació per mirar de fer-hi front col·lectivament!!