El sindicat de Barri del Poble Sec pretén ser una entitat que posi al centre les persones i la potència d’una vida en comú.

Hem recuperat la funció d’un sindicat en el seu origen, actualitzant-la al context que vivim, apostant per la idea de Sindicat de Barri:

– Un espai de suport mutu capaç de resoldre les necessitats bàsiques, construint alternatives gràcies a la cooperació i al compromès de les persones.

– Un lloc on confluir les lluites de diverses generacions per empoderar-nos mitjançant la col·lectivització dels nostres problemes: habitatge, subministres, cures, treball…

– Una organització que no vol representar les lluites, sinó expressar-les en les seves diverses formes per millorar les condicions de vida de totes les persones que hi participen.