A dos mesos d’haver aturat el primer llançament, ja ens preparem per enfrontar el segon intent de fer fora l’Eloísa. Sabem que no és l’únic desnonament que hi haurà. Cada dia n’hi ha 23 a Catalunya.

Totes ens enfrontem a desnonaments invisibles, pujades de preus i contractes abusius. Sabem que doneu suport a aquesta lluita i que sempre que podeu us apropeu a la porta per posar el cos. I també que moltes simpatitzeu amb nosaltres quan ens escolteu a la ràdio en els debats amb els especuladors.

Per tot això us demanem que fem un esforç per ser-hi totes fent un canvi de torn a la feina, agafant un dia de festa, abaixant la persiana… 1, 2, 3 hores, cadascú el que pugui. Si aquell dia, ben d’hora, hi som totes, ho aconseguirem.

💥 dimecres 29 de novembre al matí (hora per confirmar), carrer Parlament 1, Barcelona 💥

Signa al manifest

Associació Cultural el Raval – el Lokal
Fem sant antoni