Les veïnes de Plaça Santa Madrona 2 reclamen nous contractes davant un gran tenidor que vol fer pisos turístics.

Explicaran el conflicte dilluns 15 de maig a les 10h

Dilluns 15 a les 10 h del matí us convoquem a una roda de premsa per presentar-vos la lluita de les veïnes de Plaça Santa Madrona 2 per poder quedar-se a casa seva davant un gran tenidor que vol fer-hi pisos turístics.

Les veïnes d’aquesta finca del Poble Sec van ser informades a finals de març de què havien de marxar de casa seva abans del 30 d’abril , tot i tenir contractes vigents. Davant d’això les veïnes es van organitzar amb el Sindicat de Barri i el Sindicat de Llogateres per acollir-se, en els casos convenients, a la pròrroga de 6 mesos del Real Decreto-Ley 6/2022.

A la finca hi ha 11 habitatges, 5 dels quals tenen llicència d’habitatge d’ús  turístic malgrat estar habitats per llogaters . Davant l’evident risc d’expulsió, les veïnes no estan disposades a marxar i han decidit unir-se per negociar nous  contractes. La propietat és una empresa, per tant, persona jurídica, i gran tenidor, posseint centenars de pisos a la ciutat.

Manifest