MANUAL LLOGATER CAT 12_05_17La situació de l’habitatge s’ha convertit en un malson per a la gent que vivim al Poble Sec. Durant els últims dos anys els preus del lloguer han apujat en més del 20%, fent que la majoria dels veïns i veïnes haguem de dedicar la major part dels nostres ingressos per poder pagar-lo. Qui no ho pot pagar va directament al carrer. I si necessites buscar un altre pis de lloguer, hauràs de pagar uns quants milers d’euros de dipòsit al propietari i d’honoraris a l’agència immobiliària de torn.

Davant d’aquesta situació d’emergència, diferents entitats, espais i persones del barri hem decidit organitzar-nos, i plantar cara de forma col·lectiva al procés d’expulsió que moltes patim soles, i en silenci.

Aquest manual  ha estat elaborat pel sindicat de barri del Poble Sec amb l’únic objectiu de poder contribuir en aquest procés d’empoderament col·lectiu. Et demanem que una vegada ja no sigui de la teva utilitat no el llencis, sinó que el comparteixis amb altres persones que els pugui interessar.

DESCARREGA’L AQUÍ