Si la teva finca està en mal estat o veus que la propietat està incomplint els seus deures de manteniment és possible que et trobis en un cas de mobbing immobiliari. És una pràctica comú entre propietaris amb l’objectiu de pertorbar-te en l’ús pacífic del teu habitatge, amb la finalitat de forçar-te a adoptar una decisió no desitjada sobre el dret amb que t’empara la llei. És a dir, el teu propietari té altres plans per la finca, on tu hi sobres.

1. Recopila tota la informació de l’incompliment: fotos, vídeos, etc.
  2. Vés a l’Oficina d’Habitatge i explica’ls el teu cas amb les proves que hagis aconseguit reunir.
  3. Envia un burofax a la propietat; és un document oficial que et pot servir davant d’un jutge, si algun dia fos necessari.
  4. Organitza’t amb altres veïnes per tal que elles també facin el mateix i pugueu ser mes fortes col·lectivament.

I anar a l’assemblea de Sindicat de Barri i exposar la teva situació per mirar de fer-hi front col·lectivament!!